Even voorstellen

13 juni 2018

Hallo allemaal,  ik wil jullie graag even voorstellen aan onze 5e reisgenoot: mijn aardmannetje. Hij zat in het kerstpakket dat wij kregen van Wim en Karin (onze werkgevers) en is gemaakt van klei uit Rotterdam Charlois. De bedoeling is om hem mee op reis te nemen en op de foto te zetten. Je kunt 'm dan op die locatie achterlaten, maar liever neem ik 'm weer mee naar huis, zodat hij de volgende keer ook weer mee kan. Ik fotografeerde 'm voor het eerst op de Acropolis in Athene (maart dit jaar) maar daar blendde hij zo met de stenen rondom dat je 'm amper zag staan. Natuurlijk mag hij weer mee, maar nu heb ik 'm een rode muts gegeven, zodat hij beter opvalt. En ook wel lekker warm in IJsland natuurlijk....;-) Meer weten over de aardmannetjes en de reizen die zij maken? Kijk dan eens op: http://www.josvandermeulen.nl/blog    OH en goed nieuws, ik zou het bijna vergeten, er is een heel groot stuk van de Kjöler route vrijgegeven (zie reisverhaal "voorbereidingen" + wegen kaartje). Nog een piepklein stukje tussen twee gletsjers in is dicht, dat zal toch wel goedkomen zeg! We gaan natuurlijk voor de - nog spannender - Sprengisandur route, maar anders is de Kjöler al heel fijn.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Karin Bollermann:
    13 juni 2018
    Fijn dat het aardmannetje weer mee mag :-). En wat staat zijn mutsje mooi.
  2. Yolanda:
    13 juni 2018
    Goed gezelschap voor jullie en wel zo rustig! Wat zal ook hij genieten van alle belevenissen!
  3. Anita Hyde:
    Wat een schatje!
  4. Margreet:
    15 juni 2018
    Nou Lin, die kun je er gemakkelijk bij hebben, hij zegt gelukkig niet zo veel!